Hemma kväll...














Ja.. efter jobbet åkte jag hem o slängde i en tvätt... o sedan hämtade jag upp Eddie så åkte vi till Malin.
Där vi såg på ensam mamma, jag o sandra storbölade.. att jag alltid måste vara sååå blödig.
Haha.. men det var ju såå sweet =)

Sedan åkte jag hemmåt för o börja packa!!
Ja, för nu e det dags igen.. e så trött på dessa kartonger!!


Jag kör min ett-års intervall..
Ett år här o ett år där.. o sår ska man flytta där emellan..
Jag har inte julpyntat sedan 2005.. för det var senaste gången jag bodde någonstans över jul.
Haha.. Nu I DID IT AGAIN...
Jag bor ju såklart någonstans.. Men jag har inget eget hem.
En annan bra nyhet.. Jag ska bo hos en kompis, Eddie.
Från det att jag flyttar ut här i från tills jag flyttar till Strömstad.
Det var väldigt snällt..
Och den 9:e åker han ut o reser, o då har jag lägenheten för mig själv =)
Suuuper duuuper gulligt av honom.

Han bor ju inte långt bort heller.. så det lilla som ska med dit.. blir lätt som en plätt att ta med.
Lite kläder o do me stuff...

I morgon ska hela dagen ägnas åt packning, göra ett COREpass, tvättning, MORGON-CARDIO, ringa lite samtal.
uträtta lite ärenden.
Ha CORE kl.18 o efter det träna hmmm... AXLAR..

Sedan får jag nog åka hem o fortsätta att packa o packa o packa..
På Onsdag hoppas jag att Gabriella kan ta mitt pass i Uddevalla.. då blir det flyttlass körning till mor o far..
Hon ville nämligen ha ett pass för filmning.

Nu ska jag ta o sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0