Fullproppat schema denna Måndag!

Japp måndag kom, o måndag gick!
Men det har väl hunnits med jobb o en del träning..
Jag har jobbat från kl.7 i morse. till 4 i eftermiddag.
Sedan åkte jag hemmåt för o lyssna igenom mitt spinning-pass som jag skulle ha.
Jag antecknade lite..
Och åkte sedan bort till gymmet!

Först gick jag på Rina´s CORE 30 min Massa MAGE RYGG O AXLAR som tränas..
Sedan var det då dags för mina 30 min SPINNING, som jag skulle köra, för att utvärderas av Rina.
Jag var GRYMME nervös.. Men det gick som Rina sa: SOM SMORT !!
Vi pratade efteråt o hon berättade vad jag skulle ändra på.
Men hon tyckte det gick jätte bra, o det är kul o höra. Från en grymt duktig spinning instruktör!
Efter spinning var det då dags att springa ut till Patrik i gymmet, o köra AXLAR.
Det går sååååå bra, jag älskar o träna axlar =)
Nu kommer vi till kvällens höjdpunkt!!
MASSAGE

Hade jag bokat idag.
Min träningskompis Patrik är nämligen utbildad massör.
Så vi gick in i o slängde upp massage bänken inne i instruktörernas omklädningsrum.
Och sedan la jag mig på mage o bara njöt..
Jag tvingade honom även att massera rumpan, eftersom jag har haft sådan härligt träningsvärk iden idag.
Dom har skrattat åt mig på jobbet, jag har gått som en jävla anka!! =) haha!!
Det var i alla fall underbart skönt!
Alla ska unna sig massage någon gång ibland!
Och om ni vill ha massage av Patrik så säg till mig.
Så kan ni boka in en tid med honom.


Nu ligger jag här i sängen o ska sova.
Kl.08:00 ska jag ha pass i Munkedal :BODYPUMP

Sov sååååå gött!!!
Maryyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0