Det var den lediga dagen det =)

Känns som att det har åkts en del bil idag..
I morse vaknade jag klockan 09.45, hade då missat att lägga in dom där tvättarna jag pratade på att jag skulle göra..
Haha.. typiskt Maria kan jag bara säga!
Men det var skönt att få sova länge!
Sedan åt jag gröt, och det var sååå underbart gott, jag har ju haft slut på det ena efter det andra o glömt o köpa hem
varorna. Men nu hade jag både havregryn o mjölk hemma.
Sedan gjorde jag mig i ordning.. Jag åkte bort till gymmet, för o fotas för Strömstad reklamen.
Det blev nog bra tror jag.. Marita verkade nöjd i alla fall..
Det var mig in action på diverse spinning cyklar o med pump stänger.. Det var skojj.
Fåfäng som jag är hade jag med mig typ 3 ombyten, haha!
Marita skrattade mest åt mig..
Kort från detta kommer i morgon här på bloggen!
Sedan när jag kom ut i bilen hade chifen-Per ringt.
Jag trodde vi hade sagt 12.00 i Munkedal, men vi hade visst sagt 11.00 oooopss, Sorry!
Så det var ilfart ut till Munkedal..
Sedan satte vi oss i CITROËNén o rullade mot Strömstad.
Denna gången var även Lisa med, kul !


Dom hade hunnit en bit nu, o jag slänger in lite bilder här så ni får se.

Väggen in till Receptionen, med stora glasrutor(som inte är på plats)


Samma sak.. en söt snickare i hörnet längst ner också..


Den "orange,a" salen som vi kallade den sist, har efter vår förfrågan nu blivit röd =)


Fönstret in till barnrummet.. texten gullvivan ska så klart bort!


Duscharna blir kaklade




Golvet i bastun är lagt


Flytspackling i Spinningsalen


Lisa leker =)


Maria leker =)


Sedan åkte vi till Nordby o käkade lunch, det var najs!

Efter maten kollade vi på lite skyltar osv. till gymmet.
Sedan åkte vi hemmåt, lämnade Lisa i Munkedal.
Och sedan tog jag min pärla o puttrade mot Uddevalla..

Nu var det dags för Träningen!
Det var ju så klart ett pass BODYPUMP på schemat!
Och sedan hade jag stämt av tid med Patrik i Gymmet 18.50
För o pumpa BICEPS
Det gick både bra o dåligt.. Jag tror fan att allt e ren vilja.
Jag var nämligen lite ofokuserad först.
Men sedan gjorde jag ökningar igen!
Hmm.. kroppen e allt en jävlig skum sak, haaha =)
Och den jäkeln ska man leva med..
Men men.. biceps känner i alla fall att den har fått jobba..
Då är jag nöjd!


Sedan åkte jag hem till Malin o kollade på Bonde söker fru.. mys pys!
Nu e jag hemma o ska sova snart!
I morgon väntar jobb o träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0