Cardio

Lördag har gått bra..
Haha.. jag har mest gått runt o skrattat åt hur korkade o pinsamma kunder kan vara.
Och så såklart finns det dom som är så grymt trevliga också!
Det känns som jag drabbas av både det ena o det andra i kundväg.. Det gör vi väl alla tänker ni andra som också jobbar inom handel.
Men nu tänker jag mer på att det har varit både det ena o det andra de senaste veckorna.
Igår hade jag en som förklarade att han var nyskild på samma gång som han tittade mig djupare än djupaste sjö,
in i mina ögon.
Sedan hade vi ett äldre par som skulle para ihop mig med sin granne.. hahah!
Sedan har vi en äldre herre som önskade: att han ändå vore yngre, för då skulle han ha tagit mig direkt.
För oj vad söt jag var..
Ser jag ut att behöva någon???

Och idag hade jag den största, IDIOTEN inne, som stog o var spydig mot sin man.
Och jag skämdes verkligen för resten av familjen.
Och så har vi alla dessa gubbar...
Gubbar som vill försöka o sätta sig över min kunskap, asgarv.. vilken kunskap.
Jag hittar ju bara på ;)
Nej det gör jag såå klart inte!

Nog om mitt jobb..

Efter jobbet åkte jag till gymmet för lite CARDIO.
Det blev 45 min CROSS
Och varvade ner med 10 min på BANDET

Sedan åkte jag till Camilla för en stund med tjejerna.. Jätte trevligt..
Alla käka thai, Maria åt Kesella med Cashewnötter..
O massa clementiner..
Närmare sentimmarna unnade hon sig 5 bitar gott o Blandat!
Nog om det fusket!
I morgon.. ska jag äta en macka med ost, busigt!
På kvällen ska jag äta Pannkakor med sylt o glass..
Men först ska man ju tillbringa ett par timmar at WORK =)

När jag kom hem för en stund sedan..
La mig i sängen, där stod även datorn fortfarande på..
Själva laddningsaddaptern hade hamnat under duntäcket.
Helt plötsligt börjar laddningsikonen blinka fram o tillbaka hela tiden.
Jag tänkte, skit nu e det glapp i den.. Men det slutade lixom, inte..
Så jag drog ur den o grävde då fram addaptern.. som kokade o var såååååååååå överhettad.
Det luktade bränt i hela sovrummet!
Tänk om jag inte hade kommit hem.. Det hade nog kunnat börja brinna...
Så med detta vill jag säga: Hitta någon annan eller något annat som värmer upp sängen åt er.
Använde inte laddningsaddaptern!!
NO GOOD  =)
Enda possitiva med detta hade ju i så fall varit brandmannen som hade kommit in o räddad mig.
O ni vet som det brukar gå till... Sedan håller han mig i armarna o kysser mig..
Hahah, not!!


Nej nu ska Mary sova!

I morgon väntar ett pass BEN O VADER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0