Alla dagar är lika långa.. vad hände idag...


FRUSTRERAD....
Denna dagen har kännts som en evighet.

Men nu har den börjat nå sitt slut..
Jag har i alla fall kommit hem, o sitter o softar framför dator/Tv.
Pratade precis med chefen, blir en sväng till Strömstad i morgon, o kolla på gymmet.

Det ska bli najjjs, dom har tydligen hunnits komma en bit i strömstad nu...
Ska bli spännande o se.
Sedan blir det en lunch där med som äger byggnaden.
Och sedan kommer vi rulla hemmåt igen..
Jag har ju pass i Uddevalla i morgon kl. 17:45 pip*

Så i morgon måste jag faktiskt ställa klockan redan vid 6:30 o sätta på en tvätt.
Sova lite till... vakna sätta på en till...
Sedan ska jag träffa Marita på gymmet.
Hon ville fota mig för någon reklam som ska delas ut till hushållen i Strömstad.
All PR man kan få e bra =) Haha!

Nu kommer jag låta helknas här, med tanke på min klagan på att dagen har gått sakta.
Men ibland önskar jag också, att jag hade mer tid.
Att umgås med mina vänner kanske..



Nu ska jag i alla fall inte göra något alls.. bara ta det lugnt!
Sova snart tror jag!

I morgon.. på träningsfronten.
Blir det som ovannämnt ett pass BODYPUMP
och efter det hoppas jag att Patrik vill köra BICEPS med mig..
Jag har inte frågat än.. haha!

Baj Baj / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0