Underbara fina gym =)

Idag har jag varit i Strömstad hela dagen..
Jag försov mig, men vaknade i sista sekunden för att hinna springa bort till Per för o åka med.
Jag hann inte äta frukost, utan fick öppna kylen o slänga ner lite ätbart, något o fylla magen med.
så som:

Sharon frukt
Morötter
Riskakor
Clementiner
Cola light
Protein pulver

Tur att det finns enkla reserver =)

Framme i Strömstad blev jag helt tagen, ojojoj...
Per "chiefen" frågade vad jag tyckte om min arbetsplats?
JAG ÄR SÅLD, SA JAG BARA !
Jag säljer min själ o mitt hjärta till detta gym =)
Hahaha!

Så jäkla snyggt, o fräscht.
Jag har gått runt o småmyst o njutit hela dagen av åsynen.
Av vad jag ska jobba med nästa år..

Men men men, det var ju inte bara softisch o hänga på gymmet idag.
Nej jag högg tag i att städa receptionen..
Det fanns ju en del emballage-skräp från diverse nya möbler osv.



Efter detta gick jag in i Stora röda salen..
Där det fanns en del vikter att plocka upp, lesmills ställen skulle monteras osv.

 



255 Kg senare



Efter detta var det dags för MAT
Äntligen sa Maria´s mage, som hade knaprat morötter hela morgon =)

På väg tillbaka fick jag peka ut en ny skrivare jag ville ha, haha!
Och som ett brev på posten, blev jag öven utsedd till att göra den ETT med inredningen på kontoret.
Montera patroner o starta igång fartyget..
Tror det gick ganska bra =)
Tur att man har GARANTI *ler*



Skåpen skulle skruvas o monteras.. Maria fotade mest ;) haha!



   


Cyklarna monterades

 

Nya SPINNING ACTIVO har installerats o börjat o utbildas
ska själv gå utbildningen den 10 Januari, Skojj !



Kylarna fylls upp med smarrigheter =)




Här kommer lite fler bilder på WESTCOASTFITNESSCENTER STRÖMSTAD

   

 

Logga på golvet i Spinning salen o den stora aerobic salen

 



Nog om detta.... Hemma var jag igen klockan 18.45
Full fart mot gymmet i Uddevalla för ett pass!
Hade fortfarande inte bestämt mig för vad jag skulle träna men det blev ett pass

BICEPS



Det blev ett grymt bra pass..

Patrik var på gymmet när jag kom dit..
Och Maria fick en julklapp av honom, super gulligt!
Jag blev jätte glad!
Det var en träningsdagbok.
Tack vännen!

Han hade tränat sedan kl 17:00
Men jag tvingade honom träna BICEPS med mig, han var inte värst svår övertalad heller =)

Vi körde


B-Curl med z-stång
Liggande B-curl
Sittande B-curl
Repdrag B-curl
B-curl med stöd
Hängande B-curl

Det var det hela...
Grymt bra pass blev det...

Alla fråga mig hur jag orkar blogga, o jag svarar att jag älskar o skriva.
Alla frågar hu har du tid, jag tar mig tid.
Men detta inlägg tog mig faktistk nästan en timma.
Men med lite avbrott för ett samtal :)

Men nu kära läsare, ska Maria gå o lägga sig..

I morgon ska jag ha Pass i Munkedal 08:00
BODYPUMP
Det ska bli skojj !

Sedan ska jag som sagt till Frissan o så ska jag fixa naglarna!
Och så ska ut o trängas med alla andra som e ute o snattar klappar :) *ler*

Naket är bäst , haha!


Herå Herå

GOD JUL TILL ER ALLA !




Kommentarer
Postat av: mallan

Hjärtat!!! fan va fräscht ni kommer att få de nästa i klass med sats;) jag kommer att ha afro klasser nu till våren de ska bli grymt sköj!!! puss ha en jättebra jul puss puss puss

2008-12-23 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0