Trött, men ändå GLAD =)


I morse var det tungt för Maria att gå upp... o då gick jag ändå o la mig hyfsat tidigt.
Jag la mig o slappade o halvsov redan vid 21:30
Men jag brukar ju vanligtvis gå upp vid 5:30 för att jag gillar o ha gott om tid på morgonen.
Jag gick upp 06:05 idag, som ett vandrande lik gick jag o tog på mig arbetsbyxorna..
Så ropade sängen på mig, o jag kröp tillbaka o sov till 06:15
Sedan var det hejjbabbireba för o hinna allt..
Konstigt nog, jag som älskar min gröt på frukosten.
Kunde inte äta upp... Jag blev lite illamående nästan.
Så jag fick prova med en halv smörgås, det gick bättre...
Nu står jag på jobbet i alla fall =)
Den nya COMBAT musiken gör ngt konstigt med min bil, den kör mycket snabbare än vanligt.
Jag får nog plocka ur den, innan det händer en olycka *leR*

Ikväll ska jag göra Fys-test med Patrik, o så ska jag ha mitt pass i Uddevalla...
Efter det ska jag hem till Lill-Tessan en sväng o träffa några stycken, sedan ska jag hem o krypa ner i soffan.
På Torsdag e jag ledig.... underbart!!

Nej back too work my friends =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0