Long time...

Japp, Maria börjar komma tillbaka till livet.. snart i alla fall..
Det har hänt en del.. Jag har verkligen inte haft tid över..
Jag skrev ju senast efter mitt pass i Torsdags.
På fredag morgon var det som vanligt upp tidigt..
Jag har sovit i snitt 3-4 timmar per natt den senaste veckan, inte alls bra!
I alla fall Fredag morgon gick till att packa o köra lite skit till tippen.
Sedan skulle jag vara på gymmet kl. 12.00 för att åka till Lund!

Jag, Ellinore Per o Martin bänkade oss i bilen o började glida mot Skåne-land =)

Väl framme på hotellet åt vi en middag med världen dåligaste service.
Men men maten gick ner...
Tyävärr hade jag inte kännt någon hungerkänsla denna dagen, kunde inte förstå varför, nej jag hade bara ont i magen hela tiden, o det var först senare på kvällen... som jag förstod varför..
Magen bara växte o växte o växte... o det gjorde bara mer o mer ont..
Tillslut gick det upp ett ljus.. Jag var gravid... haha nej nej nej! Såklart inte!
Jag provade ju mitt nya protein kvällen innan.
Night pro.
Jag kan efter detta konstatera att detta inte fungerar för min mage!

Kvällen... Martin o liv skulle vägas o mätas in.
Sedan satte vi oss o slappade, o snckade lite skit nere på hotellet.
Innan vi gick o la oss skulle Ellinore grunda färgen på Liv... Haha!
Det blev i alla fall suuuper bra!
Dock får ni inte se några bilder från det...  =)

Jag o Ellinore gick väl o la oss runt 1 tiden tror jag..
Sov gott gjorde jag, men klockan ringde igen klockan 5.30
Då var det en snabbfrukost o sedan in o kolla på liv när hon skulle tävla..
Hon var sååååå grym!

Dagen gick med hela upplägget... Martin var lika grym han.

Såååå klart avslutade Martin o Liv..
Med varsin 1:a placering





Stort GRATTIS till båda två, ni e grymma !!!!

Kom hem ganska sent efter detta på lördag, så det var bara i säng.. somnade väl runt 02:00
och gick upp 5.30
Fattar ni vad jag håller på med.. jag måste sova... gaaaahhhhh =(
Packa o sedan åka till jobbet, jobba 08:45-18:15
Efter jobbat åkte jag o köpte godis, för det var ju söndag o ätardag =)
Sedan hämtade jag upp Eddie o vi åkte till Emmy o Ida en sväng.
Eddie är ju då min "malefriend" som jag bor hos just nu, eller rättare sagt året ut.
Senare åkte vi hem för o kolla på film, efter ca. 30 min så var båda dötrötta, så vi gick o la oss!
Somnade nog runt 01:00

Måndag.. upp 05:30
Åka till jobbet, tröööööttt som en gris.. riktigt jobbigt faktiskt!
Men men jag tog mig igenom den dagen också.
Efter jobbet åkte jag till lägenheten o städade lite, sedan skulle jag möta upp Patrik på gymmet!
Det var dags att träna BEN!
Det gick sådär om jag ska vara ärlig, var antaglien lite trött o fortfarande ofokuserad.
Men men vi körde en riktig "killerövning" och efter detta så pumpade mina muskler i framsida lår... underbart!!
Vi drog även in några övningar mage!
Jag har smärta i magen idag, men tyvärr inte i musklerna.
Utan, jag vet i fan... en annan smärta som antaglien kommer av att vi boxade varandra i magen under tiden vi körde sit ups. Det är ju en bra övning. Men det känns idag. Patrik kanske matade på lite för hårt =)
Men hårt ska det vara!

Dagens mål hitills:
Frukost: Gröt med frysta blåbär/hallon + lättmjölk!
Mellis efter träningen: Proteindrink, proteinbar, banan o clementin

Jag är redan hungrig igen, men jag tänkte äta strax före jag börjar jobba kl 11.45
Har inte planerat resten av matintaget idag.

Nu har jag i alla fall haft mitt morgon pass BODYPUMP
i Munkedal! Det gick sådär idag. Jag blev störd mitt i passet o sedan hade jag svårt att fokusera!
Men men det var godkänt i alla fall =)

Nej dags o lämna gymmet nu kanske, handla lite mat osv.
I morgon, har jag inte klart för mig vad det blir.. Men jag hoppas på TRICEPS BRÖST
Vad tror du om det Patrik??

Lite fler bilder från helgen kommer ikväll... just nu vill den inte ladda upp några bilder, vet inte varför!



Pöss pÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0