Kvinna-Världskrig??


Jag lever ut det sista på jobbet nu..
Jag jävlas med ALLA på bästa tänkbara sätt !
Vissa mer än andra, mohaha!
Igår fick jag höra av Johan att jag var bitchig.. kan inte stämma.
Jag som e så snäll ;)

Jag små drygar mig ju bara lite !

Idag sa han till mig

-Maria, du är ingen kvinna, du är ett världskrig...
Jag bara skrattar, jag tycker det är hur kul som helst.
11 dagar kvar o vara riktigt busig =) *ler*

Då kom jag så klart o tänka på Anna från Norrköping.
När jag jobbade där uppe, så vet jag att hon sa det till mig ett par gånger också.
DU ÄR INGEN  KVINNA DU ÄR ETT VÄRLDSKRIG !
Jag tar det posistivt, konstig som jag är, haha!

30 min kvar på lunchen, vad ska jag ta mig för??
Sova lite kanske??

Jag är såååå sugen på o köra nya passet.. Men jag måste hinna öva.. Jag har inte ens haft 5 min över till det känns det som =(
Men i morgon på min lediga dag ska jag plugga BODYPUMP för det vilda!



Sooo long!

Pöss Pöss


Kommentarer
Postat av: michaela

Maria, du får vara rädd om dem stackars bauhausarna ;). Hälsa folket där från mig!

2008-12-10 @ 16:19:35
Postat av: Maria

Njaaaa det behöver jag väl inte... =) Haha.. Hur har du det i Barcelona? Hur e jobbet, berätta!!



På fredag har jag 9 dagar kvar att jobba där!

wiiiieeeee =)



Kram Kram

2008-12-10 @ 22:28:47
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: therese

Hahaha ingen kvinna utan ett världskrig...

2008-12-11 @ 10:59:58
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, precis.. Och vad vore världen utan oss kvinnor =) Pump med mig ikväll??

2008-12-11 @ 11:04:32
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: therese

Precis!!!

Nä ikväll sviker jag dej... jag ska ta coren, försöker ta varannan gång nu...

Nästa torsdag:-)

2008-12-11 @ 12:50:53
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: michaela

Barcelona är underbart, men jobbet suger... var inte riktigt min grej att ringa hem och tjata på folk. Men nu har jag bara 2 dagar kvar, sen blir det semester en vecka innan jag åker hem, ska bli så gött!

Kramar

2008-12-11 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0