Jag e riktigt dålig...

Som inte bloggar.. men tiden o orken har inte funnits. Livet går som en dans, jag är på topp. Mår verkligen suuuuper bra!
Men det är lite grann o göra innan gymmet står klart o där emmellan, försöker jag vara social också.. annars får jag banningar som heter duga av tjejerna!

Sist jag skrev var på juldagen
Det blev en toppen kväll..
Dagen efter var lika bra den, lugn o rooooo bara slappa...
På lördagen, var jag i Strömstad hela dagen, gjorde det nya schemat tillsammans med instruktörerna.
Det blev skitbra..
Men men men, Maria ska köra COMBAT till o börja med.. så får vi se sedan..
Men innan våran andra tjej e färdig utbildad får det nog bli så!

På kvällen var det i alla fall Överraskningsfest för Sofie
Det var en sådan toppen kul kväll.. skit kul verkligen!
Träffa gamla klasskamrater,sofies nära o kära
Ja ett riktigt gott gäng helt enkelt =)
Riktigt roligt som sagt.
Men det blev sent denna kvällen, o Maria var nog inte i säng förrän vid 5.30
Så i söndags var hon en aningen trött...
Men men jag gick o la mig o somnade redan vid 20.00
Så nu e jag på topp igen.
Har varit iväg o haft pass nu på morgonen BODYPUMP.
Ska även iväg o träna COMBAT ikväll.
I morgon åker vi till Göteborg o firar nyår.
Det blir ett gott gäng som ska äta middag hemma hos Yanni o Eskil
 eller hos Sara, minns inte..
Det har varit lite fram o tillbaka!
Men jag tror det kommer bli nice i alla fall.
Sara e kocken, o då kan det aldrig gå fel.
Hon jobbar även som kock, hon e grym =)

Nej nu ska jag plugga lite mer koreografi
Sedan ska jag bort till Regina en sväng...

Ha en underbar dag och kväll !!
Klä på er för det är kallt ute ;)

Pöss Pöss

Maryyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0