Hattparty i sovrummet =)

Typiskt mig..
Igår när jag skulle börja göra mig i ordning för kvällens utgång.
Satte jag på lite bra musik, direkt rycks jag med o blir helt galen, börjar dansa o hoppa o sjunga!

Så det såg i stället ut så här

  

Det ena ledde till det andra, o jag provade alla Eddie´s huvudbonader, som fanns i sovrummet...
Här kommer din julklapp Eddie =)















GOD JUL EDDIE... sedan rullade jag runt naken i sängen o skällde som en hund, iförd endast din röda slips!
*ler* hihi

Tillslut var jag i alla fall klar...



KANSKE ÄR DAGS O ERKÄNNA ATT JAG ÄVEN LÅNADE EDDIES RÖDA SLIPS UT PÅ KROGEN....
MEN NU HÄNGER DEN FINT DÄR DEN HÄNGDE INNAN JAG LÅNADE DEN =)
PROMISE...

Kommentarer
Postat av: eddie

Tack Maria. Det var den vackraste julklapp jag fatt!! Du far garna lana hattarna med. Hjalmen antar jag att ni redan anvant....;-)

2009-01-01 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0