God morgon!



Fredag morgon.
Jag bestämmde mig för att inte träna alls idag..
Av 2 orsaker
Nr1: Smärta i min fot
Nr2: Lördagens träningspass

Jag åker ju till Gbg i morgon för att gå på ny releae med Combat o Pump...
Jag är lite nervös för min fot, men jag hoppas att det går bra!

Så i alla fall...
Det blev en fredag med VILA
Och beslutet känns bra... Jag har haft en mysig morgon i soffan istället under filt.
Kolla på nyhetsmorgon o äta min gröt!

I morgon ska ju även Liv Strandvik o Martin Lagström från vårat TEAM WEST
tävla på Luciapokalen i morgon.
Hoppas att jag hinner se på detta!
Och jag hoppas dom tar hem ännu mer pokaler =)

Idag ska jag jobba från 12:15- 20:15
Efter det ska vi äta middag här hemma hos Eddie..
Middag o Idolkväll...
Eddie ska laga maten och jag hoppas att det inte blir allt för onyttigt, för då måste jag sitta o pilla i maten..
Men det blir säkert bra!
Just nu längtar jag till söndag.. För jag har ett enormt godissug... gaaahhh!
Haha =)

Nej ska Maria börja göra sig i ordning kanske!!

Ha en underbar dag allesammans!



Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0