BODYPUMP 68

Japp, delar av BODYPUMP 68 är avklarad =)
Det gick  bra!
Något misstag blev det allt, men det var förlåtligt.
Mina kunder var i alla fall nöjda!
Kul med ny musik!

Nu har jag inte lång tid kvar i Munkedal!!
Snart e det Strömstad för hela slanten.
I morgon ska jag jobba,  sedan ska jag kolla på nya lyan i Strömstad!

På väg hem blev jag stoppad av POLITZAIIIIIII
Nykterhetskontroll...
Haha, där satt jag med lite halvt kletig mascara, ruffsigt hår o glitter i håret.
Jag såg nog ut som jag hade varit på världens efterfest.
2 poliser kommenterade...
Hmmm, jaha här har vi lucian själv.
Så blåste jag sönder en av apparaterna!
Mina kraftiga lungor, vettni ;)

Jag har fått i mig en Prottedrink o 2 grova brödskivor med makrillfilé på..
Gott gotti gott gott


Sleep tight!

Pöss Pöss



Nej en dusch o sova sedan...


Kommentarer
Postat av: Jonna i egen högperson ;)

ÄLSKAR ATT LÄSA DIN BLOGG MARGIE!!!!! Pusss Puss

( Fina bilder föresten ;) ) HAhahahah

2008-12-12 @ 23:13:56
Postat av: Maria

JONNA: Tack gullet, jag blir såååå glad. Om du bara visste! DU e allt bra söt ;) blink*



Pöss Pöss

2008-12-12 @ 23:21:01
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0