Utkast: Ja, Tisdagen ...

Ja, Tisdagen har gått,med fart!

08:00 Body pump...
Var inte så stark som jag önskat efter att ha vilat en vecka från Pump. visst har jag kört lite på hotellet. Men det räknas nästan inte.. det fanns inte så mkt att träna med!! Blir nog bättre på torsdag!!

11:00 Börja jobba... o efter en stund var min kollega tvungen o gå hem...där stod jag ensam på avdelning, med jourtelefonen i ena handen o avdelningstelefonen i andra och värst av allt... SKIT HUNGRIG !

Jaja.... fick vänta in vice chefen så han fick hålla avdelningen.... mat i marias mage är ett måste! Så det blev en omgång ris o kyckling!!!

Sedan har det bara rullat på, brandlarmet gick på jobbet så vi var tvungna att jaga ut alla kunder....
O bara för att jag råkade ha jouren vilket inte händer så ofta , så klart så tar stäningen asssssslång tid. o jag var inte hemma förrän efter 21:00 Den e inte rolig !!!

Eftersom det har varit så mycket idag, så har jag inte hunnit inhandla ngn våg eller måttband.
Det får bli i morgon eftermiddag.. tillsammans med alla andra ärenden!
Måste bocka av lite grejjer i morgon, innan bägaren rinner över :)

Just nu känner jag att jag kanske skulle ha behållt onsdagen passfri... det är ganska gött o ha en dag i veckan som faktistk har en fritid för vänner o familj!
Jaja vi får väl se hur allt känns!!
Måste i alla fall filma passet denna veckan, så jag kan få min licens någon gång.. om jag nu klarar det!

Nej nu ska jag sova..jobba i morgon kl: 7:00

sov gott !

kössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0