Mina mål..

Då ska jag berätta för er, mina mål.
En god vän till mig har nu hjälpt mig att lägga upp mina mål mat, för att nå min målvikt. Det är en hållbar diet, som går ut på att räkna kalorier. Om ett par veckor ska han även hjälpa mig att själv räkna.
Min mål mat just nu är ganska inrutade:

Frukost: 250g Keso, en banan.


Lunch 1: 200g kokt ris, 150g kyckling


Lunch 2: 200g kokt ris, 125g lax

Middag: 300g kokt ris, 200g Kyckling

That´s it. Inget där emellan...

Det känns riktigt bra i magen, då jag har haft mycket problem med att magen känns svullen direkt jag har ätit något.
Det känns inte en gnutta konstigt i magen, jag blir lagom mätt, o håller mättnad lagom länge!
Detta ska jag nu äta denna veckan ut, sedan ska han lägga om ett nytt schema för mig.


Har inte mätt mig än, mina mått kommer i morgon. Men min vikt ligger stadigt på 75 kg.

Vi la nya träningsschemat på gymmet förra helgen. Kan meddela att jag kommer köra:

Måndag: Body combat
Tisadag: Body pump
Onsadag:Body pump
Torsdag: Body combat, och Body pump.
Varannan fredag: Body pump

Kommer även lägga till min egna träning, som jag måste köra vilket innebär lite core, lite powerplate, 1 pass ben och vader. Ett pass Mage, bröst, rygg. O så såklart min promenad runda nästan varje dag.. Som ligger på drygt en timma i tid.
Perfekta prommen!

Så detta är mitt liv denna hösten...

Har precis haft en stukning i min vänster fot, vilket har gjort att jag har varit tvungen att vila från combat en hel del det sista. Har nu haft 2 veckors!vila från just combat. Men idag körde jag mitt första pass igen.
Det gick över förväntan bra! Jag hade grym energi, o var riktigt taggad. O foten höll hela vägen igenom. Riktigt skönt.
Måste dock tyvärr erkänna att jag ligger här i sängen nu med lite känningar i foten... sucks...
Men det blir nog bra....
Körde även på ett annat pass innan mitt egna, o det var core 30 min... riktigt skönt o bra för min mage o rygg,

Nu är det dags att sova.. snart morgonpass Body pump(kl. 08:00)

Sedan en lång dag på jobbet i morgon!

Sov gott!

////Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0