Magont som f*n

Kul o vakna av att man har ont i magen, precis vad jag nyss gjorde. Jag har ju gjort det förr!
Jag vet ju t.ex när jag bodde i Norrköping vaknade jag med sådan kramp i nedre magen. Att jag kunde inte röra mig, för det gjorde såååå ont. Jag kunde inte sträcka ut kroppen.. jag ringde min mamma  o stortjöt, där låg jag ju ensam o hade världens vidrigaste kramp!
Mamma blev ju livrädd, jag var ju 40 mil bort, hon kunde ju inte göra något för mig.



Den smärtan jag har nu e inte lika illa, men fy fan aj!!
Och så har man ingen aning om vad det är??
Någon som vill sätta en diagnos???

Jag ligger som sagt i sängen, här tänker jag ligga en stund.
Jag börjar ju inte förrän 15:00 idag.
Och jag har inga speciella planer, vi får se om jag tar mig för ngt eller om jag ligger o slappar.
Det är ju inte ofta jag gör det =)

Skulle iof. behöva göra mat för denna veckan.. hmmmm ork då!
Tur att man inte har massa ungar som ska födas, då MÅSTE man ju verkligen göra mat.
Och alla andra MÅSTEN som kommer till den punkten i livet.

Hur blir det med träning eller motion idag då?
Jo jag tar nog till o börja med en promenad sedan om en stund!

Kommentarer
Postat av: Teza

Du e omedvetet skitnödig!!!!

2009-03-17 @ 16:19:10
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Teza: Jag är inte omedveten det kan jag lova, jag är typ skidnödig dygnet runt :) haha!! Jag saknar er i M-dal!

2009-03-17 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0