Underbar start på dagen...

..ja verkligen en underbar start på dagen, med underbara Kristina. Det blev väl inte som planerat men ändå bra!
Vi skulle mötas utanför henne 8:10 i morse, jag hade ställt klockan på 7.15 för o vara uppe i tid. Vaknade 7.45 av ett meddelande på mobil, ringde Kristina, o skrev RÖVEN... hon svarade. Jaha, jag med i så fall...
Hon fattade inte vad jag menade, vi skulle ju hinna. Men det e jag som inte kan tänka på morgon. Det hade ju bara varit till o svälja en banan i farten o ta tag i träningsväskan o gå. Men det är inte min grejj o stressa så där. Men jag visste ju längst inne att jag hade mer eller mindre övertalat henne att vi skulle gå ut till spa´t,så hon blev ju inte vidare besviken över att vi tog bilen en timme senare i stället =) Haha.

Väl ute på Spa´t så var det så klart inget pass, nej inga bokade. Så vi åkte ner till vårat eget gym. Körde drygt 30 min SPINNING. Vi hade gött sköjj i alla fall.. Sedan gick vi ut o körde ett par övningar BRÖST. Så nu e jag tillfreds för en stund.
Jag har precis slukat en gainomax, hallonsmak. Gillar den inte... Men men det var bara det som fanns i affären sist.
Jag ska chilla lite i soffa, sedan ska jag börja städa o tvätta.. Sedan blir det en promenad ute u friska luften, ner till gymmet för o sola lite, o sedan vandra hemmåt igen.

Och sedan ska jag pimpla lite vin, vare sig det blir utgång eller inte...
Det har jag förtjänat ;)

Nej soooo long gott folk.. vi höres snart igen.

Förresten, jag måste utfärda en varning, jag har dragit på mig värsta dialekten sedan jag flyttade hit... jobbigt!!!


Kommentarer
Postat av: Teza

Faaan vad jag saknat din blogg!!

Hoppas du har det bra!!

Saknar dig i Munkedal...

2009-03-14 @ 21:19:50
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria Augustsson

Teza; Tack vännen, kul o höra. Jag har okså saknat den. Vi får se om jag håller den vid liv... kanske- Jag hoppas det =)

2009-03-15 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0