Middag på Park med Kristina!!

Jätte trevlig kväll, här i Strömstad. På park!
Vi käkade en vegetarisk lasange, o den var grymme gooooo, kanske inte såååå nyttig dock ;) haha! Men det var inte ölen som vi svalde ner med heller... Jag avslutade med en liten battle i armhävningar mot philip :) Synd o säga men jag loosade.. Men jag tycker iof att han gjorde fail på typ hälften av sina ;)

Nej nog om push-ups.. nu ligger jag i sängen o ska sova, snart ner till gymmet o piska benen mina! Ska blir riktigt gött de!

Kössen

Kommentarer
Postat av: Lisa

det gick inte att kommetera inlägget efter så skriver här :) de va PÅ TIDEN att du städade bilen!! och du är med grym förutom att jag inte fick nån frisyrbild, hejdå!

2009-03-23 @ 19:29:08
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lisa: Haha, jag vet att det var på tiden. Okej jag skickar en bild snart... bara för att det är du ;)

2009-03-23 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0