Motivation upp motivation ner !

Hej o hå

Som ett kolli har jag vandrat runt på jobbet idag.
Många tankar i mitt huvud!
Mest tänkte jag på träning träning träning, jag gick verkligen och längtade!

Snart var det dags... klockan slog 18 och jag fick åka hem.
Snabbt i mina träningskläder, ner till gymmet.. och dundrade på ett så fantastiskt bra pass, BRÖST och TRICEPS.
Bästa på länge, svetten rann och jag var stark hela passet igenom. Underbar känsla.
 


Har börjat med en ny grejj, mellan de 2 olika muskelgrupperna som jag kör, lägger jag in 10 min cardio. Vilket får upp min puls, och förhoppningsvis ger mig mer energi och högre förbränning. Jag har egentligen inget svar på frågan om hur mycket det skulle hjälpa min förbränning. Men det är inte där poängen ligger trots allt.
Utan för att få upp pulsen, för att personligen har jag lättare för att ge järnet, när pulsen är igång.

Ingen övrig CARDIO idag INTE!

Nej det blir upp med tuppen och kana på isen i morgon bitti istället.
Jag måste försöka få in det ett par dagar i veckan. Bl.a eftersom jag inte kan träna tidigare än 19 varje kväll, så känner jag att jag kan inte lägga hur mycket tid som helst på gymmet. Så när styrkan är klar, vill jag hem o äta lixom.

Matlådor för 3 dagar är ihop kokade, det blev köttfärs med grönsaker och matvete... me like!

I alla fall, i morgon är det RYGG o BICEPS som gäller... göttans =)

Hare gött då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0