Indoor walking it was

Yepp yepp, nyss hemkommen från ett 45min pass "indoor walking"
Det var lite speciellt, men bra! Jag tror att det är en bra början för mig som inte kan springa... inte kunskapsmässigt alltså, haha!
Utan för att jag inte har hittat charmen med att springa, så som alla beskriver det.
Gå gå gå, kan jag dock inte få nog av!



Men i alla fall, indoor walking, musiken var bra, instruktören var bra, träningsformen var okej.
Jag måste gå på det fler gånger för att kunna ge ett utlåtande fullt ut!
Det kommer i alla fall bli fler gånger.

I morgon blir det ett dunderpass ben är tanken =)



Har precis klämt i mig min proteindrink/smoothie och knäckebröd med makrillfilé i tomatsås.
mummsfillibababba!

Snart är klockan 06:00 och det är dags för morgonpromenad..

God natt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0