Underbart ska det bli..

Denna helgen kommer precis som förra o även helgen innan det o jag svammlar jag vet.. Men de senaste helgerna har varit toppen.

När jag har varit här har jag varit ute o åkt båt med underbara goa roliga sköna, STÖRT sköna människor.
Och förra helgen när jag var hemma så var det sååååå underbart o umgås med alla mina fina töser.

Så ikväll, inte helt bestämt än... Det är så här.

Om jag ska pass(BODYPUMP) så komma jag inte åka med gubbarna i båten
Om jag inte ska ha pass så tror jag att jag åker med dom ut.
Älskar ju o umgås med dom grabbarna,så mycket under bältet humor, o skratt.
Härligt det är så livet ska vara, det är bara sådana människor man ska omsluta sig av.

 



Jag orkar verkligen inte med någon som drar energi ur mig, för jag tappar så lätt min egen energi.
Och jag kan ju inte låta andra människor dra ner mig.... noooooo =)

Så jag vet ju ännu inte hur det blir, för det beror på om någon bokar sig, kl 16 vet jag mer.

I morgon kl.11:00 har vi instruktörsmöte
efter det åker jag hem till min goa tjejer i Uddevalla
Och har sådan tur så SandraDe ska jobba på Nordby på söndag, så jag åker med henne kl. 8 på söndag.
Börjar jobba på Colorline kl. 09.00
Slutar på Colorline kl. 13.30
Börjar jobba på gymmet kl. 14.00
Slutar på gymmet kl. 18:00

Sedan blir det äpplepaj o filmmys med Carro o Z på kvällen

Så ja det ska bli en toppen helg... lite av allt lixom..

Förstås en del promenader också ;)
ÄLSKAR att promenera..

Ett gott ciatat kommer här förresten, hittade det på en bra blogg =)
Hoppas jag fick lägga över det


Ett annat bra citat som jag hittade här om dagen,som bara så passar in på mig!!

"Jag behöver inte ledas in i frestelse, jag kan gå själv"

Nej men gott folk hoppas ni får en underbar helg!
Det ska jag se till o ha!

Kyssen//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0