Snart träning =)

Sitter på jobbet, ganska lugnt för tillfället =)
Softar i kontorsstolen..
Så jag slår på stort med ett litet blogg inlägg... Lucky you!

   

I morgon har jag antagligen lite tid över.. då ska ni alla få se massa kort från min förra helg, som va HELT galen =)

Snart ska jag i alla fall ha BODYPUMP

Sedan kommer Lisa o Sune, haha!
Kommer bli toppen det!

Jag är på så galet bra humör, hihi*
Why?


Nu är det snart helg o Mary är ledig till på Måndag, passa på o njuta för snart är det dags o börja jobba helger.
Men det gör inget, för jag får ju mitt goda i september...

Ohhhhhh fan vad jag längtar just nu..
Sandstränder, longtailbåtar o allt som kommer där till
Underbara 6 veckor semester =)

Kina och Thailnad here I come..

Bybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0