promme hit o promme dit...

..som rubriken lyder, det blir en hel del promenader just nu.. underbart.. ända tills det såklart ska göra ont någonstans.
Fattar inte vad det är för fel på mej. Nu har jag ont i ett muskelfäste i knävecket... gaaahhh!

Jag skrev senast i Tisdags, efter jobbet där så åkte jag o storhandlade med mina goa grannar Daniel o Sandra =)

Väl hemma så var det dags igen för en promenad.. Ner till spåret 4km i spåret o sedan hem igen... detta blir sammanlagt ca. 8km lite mer skulle jag tro. Skulle vara kul o mäta någon dag. Sedan var det bums hem duscha sova kolla sex and the city o sussa sött !!


Jag o Sandra

Onsdag: morgonpromenad 60 min med Sandra, supergo tjej verkligen.. Som vanligt pratades det mycket om bajs o framtidsplaner! Sedan hem o njuta av min underbara frukost... älskar bara ÄLSKAR gröt... Sedan till jobbet..
En ganska lång dag.. o klockan 18:45 var det dags att ha SPINNIG o efter det hade jag även CORE också.
Med goooooa deltagare =)
Sedan jobbade jag en stund till i repan, o sedan tog jag o Jessica en 4km promenad i spåret... sedan hem o duscha kolla sex and the city o nanna kudde... haha låter mitt liv inrutan... nej nej då... haha! Jag gillar rutiner.. på samma gång som att bara helt plötsligt göra precis vad jag känner för!


"va mejna du"

I alla fall Torsdag kom o... ja det är ju idag.. jag var ute o gick en 50 min promenad i morse.. trots att det tog emot rejält ska jag erkänna, men jag kom mej i väg.. o det var som vanligt skönt efteråt.
Sedan var det återigen dags för jobb, så bara till o traska ner till gymmet... Efter jobbet idag så stack jag hem... mina ben var tunga, så det blev en långsam lunk, som tog nästan 30 min, haha =)
Slängde in en tvätt, slappade lite o klädde sedan på mig.... trampade i mina pjukks, o vandrade ner till spåret.. Kristina mötte upp vid spåret, och det blev 4 km o sedan traskade jag hem igen.. nu har jag plockat lite här hemma, i morgon kommer Lisa hit, ska bli skitmysigt!

Snart ska jag hoppa över till sängen, kolla på sex and the city o sedan krama kudden o drömma mig bort*

I morgon kl. 05.40 har jag lovat Kristina o stå utanför henne för en morgonpromenad... Så dags o låten locken falla..
Sedan blir det som vanligt jobb då o i morgon kväll ska jag ha BODYPUMP o sedan kommer Lisa hit..

fan att det ska göra så ont då... hmmm kolla upp detta o lite andra grejjer som händer med min kropp... Lilla stackars magen behöver sej nog en liten koll med =)

Hoppas ni mår bra!

Pösspöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0