Myspys helg*

Ja en bra helg har gått...

Fredag jobbade jag ju till 17.00 o sedan blev det faktiskt ett PASS BODYPUMP =) skojj..
Vilket då som ni läste, resulterade i att jag inte åkte med ut i båten.

Men Linda övertalade mig dock att dricka lite vin, o gå ut en sväng!
Det blev en bra kväll, hemma i hyffsad tid...

Lördag instruktörsmöte, o sedan mot Uddevalla.
När jag kom hem låg mina vänner i parken på söder o gottade sig, och jag la mig till rätta o lyssnade på skvaller, pratade så klart en hel del själv med ;)

Vi slog till på pizza, det gick ner, ingen stor favorit hos mig dock.
Vi låg i flera timmar o bara myste, sedan kom lilla Isabelle o jag o Ida skulle vara barnvakt...
Så underbar söt den lilla smulan... vad är hon... hmmm... ca. 3 månader.

Efter detta gick jag o Malin till ica o handlade mat, gjorde mat o chokladpudding. Bänkade oss vid Tv:en, grattis Norge!
Sandra kom med världens godaste kladdkakemuffins... så vi tryckte i oss det med.. sedan mådde jag sååå skit.
Haha =)

Imorse kl. 8 åkte jag med Sandra till Strömstad, har jobbat på Colorline o Gymmet idag..
Nu ska jag hem o göra INGENTING!

Jobba på colorline i morgon kl. 09:00

kössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0