Gårdagen =)

Igår var det en bra dag, jag jobbade hela dagen först, o det gick bra, fick gjort en hel del. Sedan var det dags för träningen.
Jag hade SPINNING o CORE o lämnade salen med ett leende på läpparna, det gick dunderbra!
En skön känsla att avlsuta dagen så =)

Somnade gott igår kväll, dock ganska sent som vanligt.
Men upp i morse, o kände mig oförskämt pigg för första gången denna veckan trots att klockan bara var 05:40
Jag mötte upp Sandra för vår bestämmda morgonpromenad. Och jag hade ett härligt flow i benen som jag inte kännt på länge. Kände som om jag mer eller mindre flög fram... Vet inte om sandra håller med, hon o hennes "älgakliv" haha!

Hem o mummsade i mig min utsökta gröt med äpple o kanel, mummmsfilllibabbba...

Idag är en sådan dag, då jag bara går runt o småler, vet inte varför. Men det är väl hela min tankeverkstad.
Med min framtid, min älskade mor sa till mig ngt igår.. som hon tyckte jag skulle göra. Och blir det så.
Så kommer det ske en förändring redan i slutet av agusti =)
Vem vet??

Livet bara står o väntar framför mina fötter, jag har inga krav o inga måsten här hemma. Jag har bra jobb över sommaren, jag har en 6 veckors resa i asien betalt i september. Men jag vet inte om jag åker.
Det får tiden utvisa, den som lever får se.

Tycker konstig nog att det är ganska spännande att leva lite "jahaja" stilen. Göra det som faller mig in, eller när lusten faller på , hehe* ;)

Nej nog tjatat nu, jag vill ha maaaaaaaaaat, Nuuuuuu!

Ikväll efter jobbet ska jag ner till Colorline o jobba 2 ½ timma. Och sedan hem o städa lite så det är rent härligt. För sedan är det fredag o jag jobbar o har pass, o sedan hoppas jag att jag får med mig trevligt sällskap upp till Nordby på en shopping sväng. Dom har ju nyöppning, öppet till 24.
Och tidigt på lördag börjar jag jobba på colorline, o sedan åker jag hem till U-town för o gå på 30 års kalas.
Och beroende på när jag börjar på måndag så åker jag hem sent på söndag kväll eller tidigt på måndag morgon.
Vi får se!!!

Men nu ska jag gå o mummsa i mig lite lax/champinjoner/lök med keso o salsa(No sugar edded), typ den bästa maträtten Maria vet för tillfället, kan va så att jag käkade det varje dag förra veckan med ;)
Variation, varför då =) ? haha!

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0