Dålig uppdatering här...

Ja, jag får be om ursäkt för att jag inte uppdaterar... med tanke på att det fortfarande är besökare så borde jag komma mig för o skriva lite mer.

Som ni har läst i tidigare inlägg så är det mycket som snurrar i Maria´s huvud just nu!

Jag har ju sagt upp mig på gymmet, o börjar jobba på Color line om ett par veckor.
Jag åker på en ny backpacking resa till Asien
Den 20 september
10 dagar Kina
1 månad Thailand


Den som vill är välkommen att hänga med.
Jag ska möta upp ett efterlängtat ansikte nämligen Elin från Östersund.
Som jag träffade för ca.3 år sedan snart. Då jag var ute o reste sist gång!
Vi har hållt kontakten ett par gånger per år.
Och det ska bli såååååå fruktansvärt kul o träffa henne igen.
En sådan underbart härlig människa!

Sedan då när jag kommer hem,,,, hmmmm
hade jag tänkte att kanske åka med Elin till Åre o göra en säsong.
Jag är såååå kluven.
Vet inte riktigt vad jag vill göra.
Jag vet bara att jag vill göra något som jag inte gjort innan.

Eller också så vill jag tillbaka till Strömstad kanske.
Eller Uddevalla eller Göteborg... eller vad fan som helst.

Snälla kan ni inte kasta lite ideer till mig.
Allt är välkommet..
Har ni kanske gjort något skoj.
Eller har ni kanske bra kontakter för jobb, var som helst i världen.

Jag är öppen för ALLT !!

=)

Och vill bara se vart livet bär mig!

Så det går mer eller mindre runt i mitt huvud

"en känsla kommer oftast aldrig ensam"

Det känns både bra o dåligt, om ni förstår, på samma gång som jag har världens chans o testa på allt som faller framför fötterna på mig. Som oron, att det inte faller något framför fötterna på mig???

Nej... nu har ni fått en lite update om vad som händer bakom mitt lilla skallben.
Hoppas att jag kan uppdatera lite mer här.
Men jag kan inte lova något!

Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: Linnea Knutsson

Hej maria. kollade in din blogg lite. =) härligt å ut å resa.. avundssjuk ja blir.. ska du resa själv? Linnea

2009-05-07 @ 14:19:35
Postat av: Maria

Linnea: Vad kul att du kikade in =) Nej det blir med ett ganska stort gäng, så det är bara o hänga på haha! Alla är välkommna att följa med! / Maria

2009-05-07 @ 22:40:30
Postat av: Linnea or ja inte

asså, så skoj. hur många blir ni? de hade verkligen varit jätte skoj. ja vill verkligen ut å resa igen men de e svårt att hitta någon att resa med. alla andra pluggar, jobbar på fast jobb eller har helt enkelt inte råd... å åka själv tr

2009-05-08 @ 09:09:35
Postat av: Maria

Linnea: Jag undrar, är detta en Linnea jag kanske vet vem det är..



Ja det är svårt att hitta rätt person att åka med också.. Men fan häng på vettja.. om det är den Linnea jag tror så hade det varit skitkul! Vi är nog ca. 10 personer som åker sammanlagt... Kan förklara lite bättre via mail eller så kanske... Har du resedagboken ??

2009-05-08 @ 10:05:57
Postat av: Linnea

hehe, svårt att säga om de e den du tror.. men Linnea Knutsson.. från Munkedal. Fråga Lisa så vet hon..=)

de hade varit skit kul verkligen. ja har resedagboken heter nea. har du?

2009-05-08 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0