Top of line!

Måste få skriva av mig lite, den senaste månaden har jag varit på sådan härligt humör hela tiden.
Vill inte riktigt sätta finger på vad det är, antagligen flera olika anledningar. Men ja det känns så gött.
Känner mig harmonisk på något sätt =)
Det spritter i kroppen, o jag längtar efter o få träna ikväll, eller rättare sagt ha mina pass SPINNING O CORE!

Sedan är det Torsdag i morgon o på kvällen ska jag träna COMBAT på Spa´t för Jessica. Hon ska filma.
Sedan drar jag nog direkt hit o tränar. Det är nämligen på schemat : AXLAR O BICEPS

På fredag morgon blir det också styrketräning, eftersom jag inte kan träna min BODYPUMP på kvällen så hoppade jag mitt RYGG/TRICEPS pass igår, o flyttar det till Fredag morgon istället. Efter min morgonpromenad.

För på Fredag ska nämligen Jag, Per o Ellinore till KOD på Radio Prime fest =)
Och jag ska vara där klockan 19:00 så efter jobbet e det direkt hem o göra mig i ordning.

På Lördag ska jag träna på morgonen.. Det blir ju Cardio såklart o sedan är det ju BEN/MAGE
Efter det ska jag åka till Nordby en sväng.
Annars inga speciella planer för den dagen =) Kom med förslag!!!

Söndag morgon däremot, upp tidigt, ner till gymmet vid 07:30 o köra morgoncardio.
För sedan ska Jag, David, Martin o Lisa ev. någon mer åka båt över till Sandefjord kl.10:00
Äta o ha det gott på båten, o sedan ska vi kolla på Sandefjord open 2009 hela dagen.
Vi åker båten tillbaka, David sa något i morse om att det var gratis sprit på vägen hem, så funderar på o fylla till ;)
Kan ju bli hur trevligt som helst.. Ätar-dag o ledig på Måndag!
Finns det någon anledning o inte dricka! Nej men dricka eller icke dricka.. Jag tror det kommer bli en kanondag!

Måndag är ju även min VILODAG från träningen!

Idag är det bara onsdag, men alltid kul med lite grejjer att se fram emot =)

Sedan är det snart Påsk, o jag antar att gymmet är stängt o Mary e ledig, har inte kollat det än... men anar detta!

Och den 18:e April är det Gymfest i Uddevalla/Munkedal
Och den 25:e April är det Gymfest i Strömstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0