Spinning o Core

Träningen gick TOPPEN ;) Jepp, nu har jag ett litet gott tryck i benen efter att ha kört spinning.
Och Core med för den delen.
Snart ska jag stänga gymmet, o sedan hem till Kristina o äta varma mackor, mysigt!
Jättekul o se att så många har hittat tillbaka till min blogg, trots mitt lilla uppehåll :)


Matintaget idag har annars bestått av:
Frukost: Gröt med frysta hallon
Lunch: Tonfisksallad(gurka,avocado,paprika,tomat,majs,ärtor,ägg,fetaost,morot)
Mellanmål 1 : Proteinbar och mjölk
Mellanmål 2 : Knäckebröd med ägg o flingor med lätt tinade hallon o mjölk
+ en banan mellan passen, som för övrigt nästan kom upp igen =) Haha!

Sedan blir det hem o sova, i morgon blir det som vanligt morgonpromenad.
From. nästa vecka börjar jag nog att gå ute.
Snart säljer jag bilen också, så då blir de das bike till work.
Det ska bli gött o spara 5000:- varje månad på att inte ha bilen, men vad ska Maria göra för pengarna ;)???

Keep in touch =)
Fortsätt följ min blogg, så fortsätter jag o skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0