Sandefjord open =)

Ja då var helgen över, men den har varit jätte trevlig!
Det blev en heldag med Tessan i Lördags, hon kom vid 12:00
Då åkte vi hem o jag bjöd på Tacos.. gott !
Sedan åkte vi till Nordby en sväng, jag shoppade lite. Det blev en väska, sommarklänning o ett träningslinne.
Sedan åkte vi till gymmet, tog en massage.
Och sedan var det dags för att gå till Park o äta middag. Ví mötte upp Kristina, o avnjöt en go middag.
Sedan åkte Tessan hem, o jag o Kristina gick till Björne o Anton mfl. en sväng.. Sedan gick vi hemmåt. Jag va på Ceazy-mood. Kristina höll på o kissa ner sig, jag vet i fan vad jag grejja med riktigt. Men det börja någonstans hemma hos Björne, vi simulerade att vi båda jobbade på Samhall =)

På söndag morgon i alla fall, ja då ringde klockan 07:00 Jag gick upp o duschade o gjorde mig i ordning. Tänkte att det är ju skönt o vara ute i god tid. Klockan 07:50 fick jag meddelande av David, är du vaken ? Jajjemen svarade jag. Sedan tog det 30 min så ringde han... hmm tänkte jag?
Var är du frågade han?  Jag är hemma svarar jag..
Vad hade Maria glömt, jo att dra ställa fram klockan en timme! Skit också!
Jag hann i alla fall eftersom jag hade varit uppe så tidigt som jag var! Fick ta bilen dock!
Ner till färjan.. O så iväg...

Det blev en toppendag på Sandefjord open tävlingen!
Känns som att det enda vi har gjort är att äta o sitta still o äta igen =)

















Mätta o belåtna, ingen alkohol dock som det var sagt, o lika skönt var det! Då vaknde man ju o mådde prima i morse.
Jag var hemma vi 22.. o slocknade nog 22.45 Aningen trött helt enkelt !

Nu sitter jag på jobbet o ska ta o putsa ett par rutor!

Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0