Herrejädrans vilket pass...

Har precis team´at ett pass BODYPUMP med Anna på Gymmet.
Och det gick så jäkla bra, jag nu har jag det där ruset i kroppen.
Det var jäkligt skojj!
Så jag mår riktigt gott !



I morgon är det redan fredag..
Det lutar åt en lugn hemma kväll här i Strömstad :)

Helgen för övrigt är helt överplanerad,min åsikt!
Lördag morgon, träna.
Sedan åka till mamma o pappa.
Söndag åka till Uddevalla, äta frukost med Emmy
Åka till M-dal o träna Combat.
Söndag kväll, mys med töserna o Danne!
Och Måndag frissan, o sedan back too Strömstad!

Så va det med det. Skönt med helg i alla fall !

Hej så länge, jag skriver kanske mer i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej du ska va med oss imorn ;)

ooo najs mitt pass?? :D:D

2009-03-19 @ 21:56:31
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lisa: Haha! Jag orkar nog inte det gumman. Det blir så jäkla stressigt.. orkar inte gå ut heller. Men jag kommer ju som sagt på ditt pass på Söndag ... Kössen

2009-03-19 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0