Snart 1 år.

Ja det stämmer, Nu har jag snart bloggat i 1 år. Jag rekomenderar alla att börja blogga. Även om man inte vill att andra ska läsa, så gör det för dej själv. Helt underbart kul o titta tillbaka o se vad jag gjorde för snart ett år sedan. Det är som en mer levande dagbok, eftersom man använder bilder. Jag tycker om att skriva dagbok, men tröttnar alltid efter ett tag. Men detta tröttnar jag inte på =) Ibland, är det inte lika roligt o blogga, men det är väl för att man inte har något skojj o skriva.
Men oftast så bara mina fingrar springer iväg.

" Min blogg är min levande dagbok "


Jag skriver inte om det allra privataste.. det håller jag för mig själv, hahah!

Om ni bara visste?! haha =)

Jag har mest skrivit om min träning, o min vardag kring det, o hur allt känns i kroppen.
Om hur man mår, o att ibland finns inte motivationen, gäller bara att hitta den igen.
Att ibland skadar man sig, o kan inte göra det man älskar, hela livet rasar.
Fast man tar sig alltid upp till slut, det gör jag i alla fall. Men jag är ju som en tickande bomb ibland.
Det kan vända riktigt fort, haha!
=)

Det är därför mina vänner gillar mig antar jag!

Just nu är motivationen på topp, vad det gäller allt.
Så som träning, framtidsplaner, vänner,familj!

Jag ler åt livet :)




Snart 1 år sedan som sagt, då får jag nog ta o berätta något riktigt smutsigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0