Ny dag, nya möjligheter.

Har precis kommit hem från träningen. Det blev först gymmet idag o där blev det RYGG, men usch hade verkligen inga krafter. Efter detta gick jag bort till spåret o tog en 4:a Så egentligen som vanligt, bara att jag vände på det.
Även spåret kändes tungt i benen idag, kanske för att jag körde ganska hårt på spinningen igår kväll..

Skönt var det i alla fall, nu är jag hemma, o får nog ta o hoppa in i duschen. Klockan 13 idag ska jag träffa Carro över en te


o sedan ska jag jobba ikväll... Och sedan är det fredag, o vad händer på fredag, ja det kan jag inte berätta förrän det har hänt!



soooo long, kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken bra fotograf =)

2009-06-11 @ 20:46:17
Postat av: Anonym

Gud vilken bra fotograf =)

2009-06-11 @ 20:46:44
Postat av: Maria

Anonym, kan du vara Malin kanske??? =)

2009-06-11 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0