.. Ja vad hände här då...

Det vart visst en ganska lång blogg paus.. Självklart, just idag, just NU när jag egentligen borde städa. Blri jag så klart sugen på att blogga..  Och då fick det bli så...

Den helgen som jag skrev om där jag skulle hitta på ngt, var som så att jag åkte hem till Emmy som fyllde år. Vi hade en egen spa dag för henne... På kvällen blev det utgång, o vi hade en jätte mysig helg tillsammans!



Efter det kom ju midsommar, o den var toppen den med.. alkohol o mat intaget har dock överskridits alldeles för mkt, men men ... lite skojj man ju ha. Nu jobbar jag 3 helger fram över. Jag stannar i Strömstad hela tiden skulle jag tro, och åker nog inte hem förrän i slutet av Juli. Om jag inte får allt för mkt abstinens... =)



Idag är det fredag, o det har ju blivit något av en liten "städdag" för mig... så nu ska jag hugga tag i det igen =)
Senare ikväll ska jag traska ner till spåret o gå en runda, känner jag för det svänger jag in o tränar lite på gymmet med!

Ha en bra kväll =) pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0