Back on track =)

Fy fan vad gott det känns, jag är helt överlyclig, jag har börjat hitta tillbaka till min älskade styrketräning.
Endorfinerna springer omkring o studsar o hoppar i hela min kropp. Känns så jäkla bra.
Nu har jag den där längtan efter nästa pass, hela tiden.

I morse kl. 06.30 ringde klockan, upp o klä på sig dags för morgonpromenad.
Jag var så jäkla frusen, så jag tog på mig underställsbyxor under träningsbyxorna... haha skulle jag inte gjort.
Fast jag älskar ju o svettas så jag njöt.. Men ni ska få se lite svett bevis!



Det blev som vanligt promenaden ner till spåret, o så 4km varvet i spåret, nu ska ni få en inblick i min ljuva promenad =)

   

 

Sedan tillbaka ut på asfalt, o mot gymmet...
 

För ett härligt pass BRÖST med Josef, det gick bra, o det var riktigt skoj. Längesedan jag tränade med någon nu.
Det blir ju helt annorlunda. Så man kan ta ut sig mer!



O jädrar vad svetten rann av mig, "tutte-svett" hell yeah , hehe =)
se själva... o då har ni inte sett den fläckan bak i svanken... härligt att träna inne på ett gym, med underställ under träningsbyxorna...

 

Nu är Mary hemma i soffan, o jag ska ta o steka lite lax till lunchen. Klockan 15 börjar jag o jobba!
Gottans...

I morgon blir det träning på kvällen, jag har ju pass SPINNING o CORE =) ev. lägger jag på en muskelgrupp ute på gymmet efteråt om jag orkar! Men det blir i alla fall en morgon promenad i morgon innan jobbet. En lite kortare!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0