Nyårsafton.... dåligt på träningsfronten.

Så då har man börjat o knapra lite smått på 2009, första dagen är avklarad.
Jag var inte värst sugen på att gå upp i morse, hade gärna legat kvar i sängen!
Men som man bäddar får man ligga, så det blev inget ligga ;)  haha!

Mitt nyårsfirande var i alla fall toppen!
Sara hade lagat en god kall buffe. Verkligen suuuuuper gott !
Maria, hör o häpna, hade inte med sig kameran..
Så Nyårsafton får bli en liten hemlighet, synd för er.
Jag som  hade så mycket o berätta...
Men den var i alla fall rolig, roligare roligast, o jätte mysig =)

Idag klockan 10.30 så satte jag mig då i bilen, efter 3 timmars sömn, o körde till Strömstad.
Först släppa av tjejerna i Uddevalla o sedan vidare.
Där har jag varit hela dagen, terapiarbete på hög nivå.
Jag har skruvat möbler, o ni vet ju hur frustrerande det kan vara.
Fast jag tycker det är ganska roligt o pilla med sådant.
Men ack så fint det blir, o i morgon är THE BIG DAY... i morgon öppnar vi.
Ska bli spännande o se vad är för folk som ska börja träna hos oss.

Nu är jag såååå trött, vill egentligen se en bra film o somna på soffan, men jag har ingen.
Så jag får väl gå o lägga mig snart.
Ska ju faktiskt upp kl. 6.00 igen, Tillbaka till Strömstad !!



Som sagt ingen kamera i år.. så ni får en från förra året !!
Med gooooa Ida bredvid mig =)

Har inte direkt legat i med träningen.. även om jag kanske inte har skrivit så mkt så jag har jag tränat denna veckan.
Men i morgon får det ryka av ett pass innan jag smäller av =)

God natt !!
Gott nytt år



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallååå snyggo! Blev ju inget pass, men det var nog tur det. Insjuknade i influensan med feber o allt det där så nyår för mig var hemma i soffan med min kära C som höll mig sällskap. hade ni kul? flyttar du upp nu?pöss

2009-01-04 @ 17:53:10
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0