Var ska jag börja egentligen..

Helgen gick, o det var en jättemysig helg.. Festen var lyckad...

Det som har hänt mycket i mitt liv det senaste... Jag har sagt upp från gymmet... I vinst eller förlust.
Jag hade inget annat jobb, men jag trivdes bara inte med det.
Jag vill vara på gymmet för o träna inte jobba...

Det har varit en oro som heter duga den senaste veckan... Men nu idag... fick jag ett samtal från ett jobb som jag sökt.
Jag gick ner och... ja nu har jag fått nytt jobb... SKojj :)

Någon som vill veta var... COLORLINE .. blir det.

Känns hur bra som helst!

Snart är det dags o jobba.. kl 15:00
Och sedan... blir det till att promenera hem igen o krypa ner i sängen.
Men det ska bli skojj o komma ner till gymmet o träffa alla kunder.
Det är ju många många människor som jag kommer sakna!
Jag får passa på o njuta i alla fall...

Jag uppdaterar senare..
Lite bilder osv med kanske..

Kram


Kommentarer
Postat av: Teza

Grattis till jobbet gumman!! kul!!

2009-04-27 @ 21:18:56
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0