Smärta smärta smärta...

Har under en längre tid haft problem med min rygg, när jag kör knäböj så får jag lätt ont i ländryggen. Har fått ta av mer än hälften av vikten på stången. Sedan får jag som stickningar in på en punkt i ryggen.
Jag har sedan ungefär, ja vad kan det vara, ett knappt år så har jag även haft bortdomningar i händerna varje morgon!
Känner mig ofta väldigt stel i nacken o axlarna när jag vaknar.
För ca. 4 månader sedan så började jag få en konstig värk i mitt höger ben, jag har ju skjutit undan den smärtan också.
Men tillslut måste man kanske inse att det är något som inte stämmer!?!?



Musklerna känns trötta o jag känner mig inte direkt stark, tanken på att hålla i en skivstång får mina händer o krypa ihop till små skygga bollar! Combat bla. som jag älskade så mkt förut, har jag nästan ingen styrka för längre! Känns sjukt konstigt o jäkligt tråkigt!

Nu sitter jag på jobbet, och har huvudvärk. pga. att jag har ont i nacken... riktigt jävla spänningshuvudvärk!
Och så har jag börjat o få domningar i höger handen igen!!!
Så jag hade inget val, dags o ringa sjukvårdsupplysningen, och i morgon får det bli ett samtal till vårdcentralen.
Hon trodde dom skulle ta in mig direkt, för det lät ju inte alls bra!

Jag blir så klart lite nere... känns som att det inte riktigt passar in i min vardag.. och självklart det passar väl inte in i någons vardag att ha smärta! Men jag jobbar som instruktör, o har pass 4 dagar i veckan o däremellan tränar jag ju också... förrsten ni som läser vet nog det va ;) haha!

Men jag hoppas bara att jag inte måste sluta träna, eller att detta kommer på ngt sätt bidra till att jag kommer ha för ont för o träna! Men det får man ju absolute inte tro. Det kommer antagligen bli bra, det hoppas vi i alla fall !!!!
Eftersom träningen är min stora hobby, som jag älskar, OCH SOM FÅR MIG ATT MÅ BRA!!

Back tooooo buisness!

Kommentarer
Postat av: Teza

Var rädd om dej, hoppas att det går bra hos farbror doktorn...

2009-04-06 @ 20:01:32
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Teza: Ja, jag har ju ingen aning om vad det är, men det ska nog gå vägen =)

2009-04-06 @ 20:41:22
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0