Shit sikken update..

I onsdags, det blev i alla fall en dag med top of the line på träningsfronten. Jag körde mina pass SPINNING CORE. Och efter det avslutade jag med att köra ett par övningar BICEPS



Sedan somnade Mary gott =)

Torsdag, upp med tuppen o till gymmet o gå på bandet. Avslutade på crossen idag!
Efter jobbet var över så var jag så jävla urladdad det gick o bli.
Men jag försökte peppa mig själv, o till slut stod jag där o skrek som vanligt på mitt pass.
BODYPUMP

Precis när passet var över o mina armar kändes som två stora tunga flintastekar.
Så hoppar Kristina in i salen o undrar om jag inte kan köra Box med henne.
Jag kan ju inte säga nej till dig gumman =)
Så ja det blev ett jäkla pass BOX
Å jag kan väl säga som så att mina armar kändes ju inte lättare efteråt.
Nej du jäklar... jag kunde nästan inte somna igår pga. värken!
Dra mig baklänges , men bara till o njuta!

Fredag, Morgonpromenad, men idag endast 3 km, i stället för 5km.
Trött som en gris pga. av värkande armar=sömnbrist!!
=)
Men lika glad är jag, men gladast är nog räven, eller va det röven =)

Nej nu ska Mary snart in o köra BODYPUMP igen.
Det blir lite promenad på bandet innan, sedan kör vi.

Dagens matintag:

07:00 Innan gymmet, Kreatin,L-glutamin, glucosamin(stor hund)
09:00 Efter morgonpromenad, Gröt med jordgubbar(osockrade) o mjölk
12:00 Sallad med kyckling o Qinoa + en Swebar
15:00 2st knäckebröd med ägg o kaviar, coctailtomater + jordgubbar med mjölk.

Änså länge,,,, men kvällen är ju inte över än, mer ska ätas!

Men Ha´t gött så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0