Påskhelgen..

Påskhelgen, har ju inte direkt gått i träningens tecken... Men ibland får man väl ta sig en vila. Det blev ju ingen träning varken lördag eller söndag. Däremot Fredag.. Men först var det PÅSKFRUKOST med Kristina.





 



Det blev ett hejjdundrande pass =)
Vi hade jätteskojj, o det hade nog våra deltagare med!

Det var jag ,Kristina.J och Kristina.S som körde.
Spinning, Pump, Box

Klicka på bilden för att se den större
   

 

Efter detta var det en glass på stan med Kristina.J =)

Och sedan begav jag mig ut i David´s båt.
Med:
 
Carro , David

Och Ljungdahl

Vi åkte ut mot Koster, o där slog vi oss ner för att inta ett par kalla =)

 
Z, Daniel,Fimpen,David o Kjelle


Ljungdahl, Jesper, Kjelle o Jacob


Mig

Sedan blev det kallare, så vi gick in o fortsatte =)

 
Ljungdahl och Daniel.Z


Fimpen, spexar

Snart blev vi för högljudda, så vi åkte vidare till Ekenäset!

Det blev fler kalla =)


David flexar stjärt o kissar


Hela lördagen var jag också med grabbarna ute o åkte båt, men då hade jag tyvärr inget batteri i kameran!
Sedan blev det utgång, men Mary var fruktulöst trött =(

Söndagen var jäkligt trött =)
Bara myskväll med Kristina... o massa mat o gott!

Måndagen träning, o promenad.. o sedan slog det över mig totalt!!!
Jag var ute o gick o kände att jag började på lite ont i halsen, jaja inte så farligt!
Men på bara 3 timmar var jag bränn förkyld, o låg död i soffan..
Jag var en millimeter ifrån o ringa chefen o säga att jag inte kunde komma till jobbet.
Men jag pallrade mig upp dagen efter..
Slet o svettades som en gris..
Idag fick jag sovmorgon, men jag går mest runt o svettas!
Jag hann i alla fall uträtta ett ärende på stan, innan jag gick ner till jobbet.
Och nu sitter jag här!

Jobbar till kl. 21:00
Sedan hoppas jag att det finns någon vänlig själ som jag kan åka med hem.
För min kropp vill antagligen inte gå hem sen ikväll =/

Tack för en underbar helg mina vänner i Strömstad =)

Inga pass denna veckan, eftersom jag är dålig.
Hoppas det släpper till på lördag för då är det fisdte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0