Helt slut =)

Torsdag är den dagen på veckan då det är som tyngst på jobbet... mycket o göra, många tunga moment. Så nu är klockan 14.00 o jag är helt slut. Shit..

Kan ju ha lite o göra med gårdagen också... De senaste 2 dagarna har jag i alla fall fått träna vill jag lova.

Tisdag morgon BODYPUMP på kvällen kom Patrik hit från Uddevalla, så vi tränade BICEPS ett rejält pass med =)

På Onsdag morgon var vi uppe med tuppen, o ute o gick morgonpromenad 40 min kl.06:00
Sedan gick vi ner till gymmet o körde BRÖST
Klockan 18:45 Hade jag SPINNING, efter det CORE...
Sedan kl.21:00 gick jag o Kristina 4 km i SPÅRET

Jag var ganska trött när jag kom hem igår.. o när jag vaknade idag o skulle gå till gymmet o köra RYGG, kunde jag inte sträcka mina armar, sådan sjuk träningsvärk i armarna... efter curl med stöd, fy fän vad den tar.
Så det blev bara en morgonpromenad ca. 50 min. Halva vägen gången så mötte jag Sandra, så hon vände o tog följe med mig. Vi gick o pratade om framtiden o bajsproblem, hahaha! Det blev en jätte trevlig promenad.

Hem sedan o jäkligt trött höll jag på o somna efter att jag ätit min gröt... gick i alla fall ner till gymmet, o somnade istället i solariumet... Sedan var det dags o börja jobba... o nu e jag som sagt helt slut... Men jag är ju egentligen klar med dagens To Do nu.. Men man kan ju alltid småpilla. Ja något mer blir det såklart !

Nu ringde precis Sandra, o hon följer också med ut o åker båt i morgon, fan vad härligt !
Hade nästan tänkt o hoppa över det, eftersom inte Carro skulle med, men nu blir det båtfarande.
Ska bli såååå jäkla härligt ! Bränn gött =)

Nu e jag redan hungrig igen, o får inte äta förrän om 48 min =) haha!!!
Och vad blir det då.
Till Lunch idag så käkade jag Lax, pasta Salsa o grönsaker.... grymme gott !

Bajbaj!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0