Ge mig min nya kick!

Ja så är fallet...
Jag vill så gärna komma igång med min styrketräning. Och jag vet att allt handlar om planering.
Jag har hamnat där jag inte vill vara, jag känner att jag är tillbaka på noll nästan. Fast det vet jag att jag inte är.
Men jag tycker inte att jag kommer någonvart när jag är själv.
Eftersom styrketräningen är ganska ny för mig,tog jag ju hjälp av min vän Patrik.
Nu har jag ingen bra träningskompis här i Strömstad.
Patrik vill ju inte direkt åka hit varje dag för o träna med mig, konstigt enligt mig, hahahah! Nejdå!
Jag måste bara ta tag i detta nu direkt.
Jag har peppat mig själv genom att köpa nya grejjer från gymvaruhuset, så som lite kreatin o protein osv.
Så nu får jag dra ut tummen ur arslet o bänka mig ute vid skroten =)

Ikväll ska jag i alla fall ha pass: SPINNING o CORE.
Sitter o funderar på om jag ska köra BICEPS innan jag går hem... e ju grymt sugen på det.

Jag säger inte att jag ska göra det får då händer det inte... den som lever får se!

Annars flyter vardagen på som den ska!
Får väl i alla fall se det positiva, att min morgoncardio går bra!
Känns som att lite börja ramla av mig.
Men jag tänkte faktiskt att jag ska ändra lite...
Det får nog bli 20/20 Band/Cross numera...
Det kommer nog visa ännu mer resultat!

Nej nu är det dags för dagens 3:e mål mat =) Det suger lite i tarmen faktiskt!

Idag: Frukost: Gröt med lätt tinade hallon, o mjölk
           Lunch: Tonfisksallad, tonfisk,majs,tomat,gurka,avocado,morot,ägg.
           Mellis: Knäckemacka med ägg o kaviar, 1 banan


Soooo long gott folk... keep in touch!


Kommentarer
Postat av: Teza

Du e sååå duktig gumman!!!

2009-04-01 @ 22:02:57
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Teza med donkarna: Tack Babe! Det värmer ju o höra! Även om jag ibland känner mig lite smålat o mesig, när jag inte tar tag i min styrketräning!!

Förresten, Bodypump får du boka dig på den 14 april. Då kommer jag ner o kör team me Sofia =)

Ha det gott! Kram

2009-04-02 @ 08:40:41
Postat av: Anonym

Ååå då ska jag se till at vara där, med min syster!!! Vi saknar dig juh!!

2009-04-02 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0