Damn good =)

Ahhhh shit vad skönt det känns, jag har precis svept en prottedrink... efter mina 2 pass. SPINNING och CORE...
Känns fett gött, haha peace ;)


Nej men det gick faktiskt riktigt bra!

Mellis efter mitt pass Triceps blev: Proteindrink,nötter,1 burk tonfisk,1 banan.
Innan träning: Kreatin
NU: Protein (färdigblandad tyvärr) Mitt egna som jag har i skåpet på gymmet var slut!



Strax hem o sova, ska bli skönt.

Längtar för övrigt till Fredag, o helg.

Morgonpromenad (BRA START)
Först ska jag bjuda min vän Kristina på Påskfrukost kl 10:00
Sedan ska vi ner till gymmet o hålla ett 90min pass =)

Efter det ska jag hem o softa lite.
För att vid 6-tiden åka med David mfl. ut i hans båt, även Daniel mfl. är ute med en annan båt.

Efter detta hem o sova lite.

På lördag ska jag också med ut o åka båt.
Men först innan det ska jag ner till gymmet o träna.
Och på kvällen blir det utgång med Kristina mfl.

Söndag tänker jag faktiskt vara bakfull ;)
Ingen träning heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0