Vilken fin dag..

Klockan ringde kl. 08.00 Jag hade ställt på återkommande var 5 minut... 8:e gången gick jag upp... Vad blir det??
Jo 08.35 då orkade jag inte lyssna på den melodin en gång till.. sprang in i köket startade morgon rutinen... allt vad det innebär. Med diverse häxdrycker o knark =) Haha Satte gröten på kokning... o bara längtade efter att den skulle bli klar..
Jag åt o min frukost-gröt tillsammans med en kopp grönt te. Och kollade på nyhetsmorgon. Sedan ringde jag försäkringsbolaget för bilen o fixade o trixade lite. Pratade med min moster. Och sedan bestämmde jag lunch med Emmy o Tessan på Cactuz. Åkte bort till gymmet, o la mig i solariet, underbart. Åkte hem o duschade o gjorde mig i ordning.
Vidare mot Cactuz...

Det blev en mysig liten lunch med Emmy o Therese som sagt. Och en välsmakande Sallad med lax o Keso. Ganska stor portion.. haha dom har börjat o göra sååå grymt stora portioner.. Shit =)

Sedan tog jag o Emmy bilen upp till Bjursjön med hundarna.
Det var sååå jäkla mysigt, underbart väder. Solen sken o vi gick där sakta o bara njöt
medans hundarna fick springa runt o leka
Vilken fin dag det har varit... riktigt riktigt mysig !



















Så det får räcka med bilder.. mys pys var det i alla fall..

Har ätit min gröt igen för ca. 1 timma sedan.
Är riktigt mätt..
Jag har bokat biljetter till Karlstad i helgen för mig o Emmy.
Vi ska hälsa på min moster, o Björk.
Så det blir en liten utgång i Karlstad på Lördag.. How nice =) haha
Nu ska jag dra iväg till westcoast o träna..
Riktigt laddad !!

Ses sen.. sweet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot detta;) pöss

2008-09-30 @ 22:51:17
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Maria Augustsson

Det ska bli mys pys...

2008-09-30 @ 23:02:10
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0