Underbar känsla..

Så då var man duschad fräsch o nerbäddad...

Träningen gick så otroligt bra, helt sjuk. Nu ska jag inte ropa hej, för då händer det väl något oturligt, haha!
Men i alla fall, jag körde mitt pass BodyPump, o det gick super, jag fick ladda med lite koffein o en red kick först.
Men sedan gick det utav bara he**ete =) Underbar känsla. Stark o lycklig!

Typ så här stark =) Mohaha Spännis-bild från i Sommras




Idag har jag varit i Göteborg o lämnat in min bil.
Dom är så förbannat trevliga på det stället..
Jag planerar en liten cup mot han den idioten som tog emot bilen idag.
Vad fan vinner man på att sitta där o muttra...

Jag funderar på att ta med en mosad negerboll som tack för bra service =)
Eller mosa den i hans fula tryne!

Hann med en sväng till IKEA också o köpa värmeljus..



Och även denna takkrona som jag har spanat på ett tag..


Nu är det i alla fall snart dags o låta ögonlocken falla..
Drömma sig bort..
Drömde förresten i natt att jag adopterade ett spädbarn.. helt underbar dröm.
Men så är inte fallet... haha!

Sov gott..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0