Torsdag..

Satt i godan ro och smaskade frukost.. När jag fick ett ryck, jag måste klippa mig o slinga håret... NU !
Ringde Crikko, som jobbar på salong: Zandhoff & C/O Som ligger på Storgatan 40 i Trollhättan..

Underbara Crikko (Christine Lindén)
Som även är en god vän privat.

Svarade i telefonen, och det visade sig att jag kunde få komma om 40 min... haha.
Det var bara till att klä på sig och åka.. o jag hann.. Trodde jag inte!

Lite bilder från detta






Håret blev suuuuupernice.. Bilder på det kommer senare..
Glömde ta kort när det var klart, men ni får se senare idag.
Tack Gumman.. du e bäst!

Köpte även lite nya hårvårdsprodukter


Efter detta hann vi även med en lucnh tillsammans på smulan cafe, tror jag det var.
En mycket välsmakande salladsbuffé.
Det var jätte mysigt...

Efter detta åkte jag även till hemtex och inhandlade lite stuff...
Myspys i sängen är viktigt nu när vintern kommer...

Så det blev:

2 Duntäcken
4 Dunkuddar
1 Nytt set med sängkläder
4 Svarta örngott
1 Vitt överkast

Det blev även:

1 nytt duschdraperi
2 Stora handdukar
3 Små handdukar
1 Badrumsmatta
1 Hallmatta

Billigt vill jag lova...

Och Guuuuuuuuuud, vad mysigt det blev i sängen..
Jag har sovit som en gud i natt !!




Synd bara att man sover själv, haha!!


NÅGON SOM VILL KOMMA OCH KRYPA NER MED MIG
I MIN STORA DUBBELSÄNG,HAHA ???


Idag fyller mine storebror Fredrik 25 år.. Så det blir kalas hos Mor o Far.
Jag ringde hem till Mamma o Pappa i morse för att prata lite, då svarade Fredrik,
jag frågade om någon av dem var hemma.. Nej det var dom inte..
Okej säger jag, vi ses sen..
Ja det gör vi säger han..

Nu kom jag på att jag har alltså precis pratat med min storebror på hans 25 års dag.
UTAN att säga GRATTIS.... haha jag är maklös.
Det är så likt MIG, det är det som är det värsta.
GRATTIS ÄLSKADE STOREBROR.. DU VET ATT DU ÄR DEN BÄSTA STOREBROR MAN KAN HA !!!

Det är ju inte första gången jag gör en sådan här grej om jag säger så!

Återkommer i kväll...

Sooo long!

//Maryy

Kommentarer
Postat av: Crickoo

Fan Maria där fånga du mig i mitt esse... tur att en av oss va snygg iallafall...

2008-09-30 @ 22:55:32
Postat av: Maria Augustsson

Du e ju grymme snygg gumman!!



Tack för att du gjorde mitt hår så fint...

2008-09-30 @ 23:04:03
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0