Söndagsmys, o början till Ätardag!

Jobbet flöt på denna söndag.. jag mådde så bra... lite lätt berusad av mina kollegors ånga av bakfylla. Men att stå där o se den ene efter den andre ramla in blekare o blekare ju längre dagen gick. Fick mig att må sååååå bra!

Efter jobbet åkte jag ner till Göteborg för att hälsa på..
Det blev köttfärspaj med tokmycket vitlök i... mycket god!! Det blev lite guitar hero..
Och sedan åkte vi iväg till "4 GOTT" efter många minuter av väntan på tidsoptimisten... Oj då när vi sätter oss i bilen ser han att vi kommer nog inte hinna... PUCKO! =) Haha
Men vi hann... för efter att ha åkt "polisjakt-fart" genom Göteborg, o väl framme 2 minuter över 9.. såg vi att det var ju öppet till 10.. Moahaha! Tur för Dig ;)

Det blev en tystbilresa med siktet paralyserat rakt ner i påsen, o min hand som motoriskt fördes från påsen till min mun... hela vägen hem.... Då jag hade ätit så mycket så jag vill kräkas.. men vad fan, jag åt lite till... Nötcreme e ju aldrig fel ;) Har aldrig smakat så bra med nötcreme!


Vi bänkade oss för att kolla på Kung fu panda.. klockan var nu närmare 10.. o filmen han knappt börja förrän jag började höra små grymtanden... Någon hade somnat.. Jag somnade också ganska snart efter detta.

Det var en jobbig natt, har sovit dåligt pga. att jag är så tät i halsen o näsan...
O så drömde jag mardrömmar också.
Efter att ha legat o dragit mig o tagit en superhet dusch gjorde jag mig i ordning för att åka ner till Paus o äta den efterlängtande frukost buffén.
Men tänkte att jag hinner nog med en biltvätt först... sprang in på statoil o köpte en silvertvätt, ut o satte igång den... sedan satt jag där o sjöng i min egen värld... dags att åka ut, allt var klart... bara ETT problem jag kom inte ut. Där satt jag fast i en biltvätt, vågar man gå ut??? Till slut blev jag utsläppt !







Hämtade upp Samir o Daniel på jobbet...
Det smakade underbart gott, men jag fick ju inte ner så mycket som jag hade hoppats på, har väl krympt magsäcken en aning.. Lämnade Gbg...
Åt upp mitt godis på vägen hem till Uddevalla... åkte och fikade med Therese, beställde glass med hjortron, men det smakade vidrigt så jag kunde knappt äta något.



Gick till Doncen, o köpte en cheeseburgare. Åkte hem med Therese o frossade i Winerbröd..


So far so Good... vad ska jag mer passa på att äta???

Återkommer med resten av dagen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0