Söndagen efter en Lördag =)

Igår kväll blev det en liten utgång, efter en hård dag på jobbet.
Jag var trött, men insåg att jag inte kunde sitta hemma ensam o muttra som en tant!
Så jag kammade till mig, tog bilen o hämtade upp tjejerna. Och åkte till Freddan på fest.
Det var mycket trevligt.

Ingen träning igår, vila idag också.
Men på Måndag e det dags igen.
Det blir nog Cross+Core Ev. Power plate.
Har ju fått mina rekomendationer om att köra lite power plate som rehabilitering för min fot.
Jag är riktigt sugen på min promenadrunda också.
Men jag får se om foten orkar allt detta.

I morgon ska jag även hämta min bil i Gbg o försöka hinna ta en fika med Sara!

Efter jobbet idag blir det nog ett storstäd hemma. o kanske en film.
Vi har ju hyrt en som vi inte har kollat på!

Köööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0