Personalfest !!

Fredagen kom o gick... Det har ni ju redan läst..

Lördagen kom, o jag hade avbokat mig från personalfesten som skulle äga rum på kvällen. Pga. att jag var "döende" på fredagen. Men efter ett par ipren, kände jag mig piggare o hade framåt 18-tiden insett att jag skulle få sitta hemma själv. Eftersom alla mina vänner skulle gå ut. Så jag bytte spår..

Stressade hem efter jobbet, o bytte om åkte bort till Riverside där festen ägde rum... kl var 19.00 o alla var så lugna o fina. Det var tipspromenad o massa god mat, jag åt vad jag kunde!
Klockan gick o de slukade drink efter drink.. Redan kl. 22.00 begav jag mej hemåt för att krypa ner under täcket. Var ju trotts allt väldigt frusen, o alla andra var fulla... Men min pepsi max smakade mumma! =)


Ett smakprov av bilder från kalaset...

Linda och Josefin dricker fördrink.


Conny o Stefan bråkar med kräftorna. Conny tycker det är enklare med de på burk!



Jag och Pontus



Crazy Carolina och Jag



Rasmus visar stolt sitt paintball märke



Marielle vill äta upp Emil´s anka



Jag o Jude Law,,, nej jag menar Jesper



Slutligen, Emil igen... cute!


Seeee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0