MARIA ÄR TILLBAKA....för att stanna!

Shit... vilken helomvändning..
Jag har jobbat idag efter att ha legat hemma i 3 dagar o i princip sovit dygnet runt. Jag tror att det var precis vad som behövdes.. Jag har inte tränat sedan i Torsdags förra veckan. Jag har fått tillbaka min energi... Dom bitarna som tynger mig på jobbet, har jag bara kopplat bort, o sett som en fis i rymden =)
 O jag har sådant sug efter att träna.
Men jag är fortfarande inte riktigt bra. Så jag har lovat mig själv att vänta till på söndag. Då jag ska ner till Göteborg på ny release med combat o pump, och jag längtar så efter att träna så jag håller på att spricka. Jag har sådan motivation just nu så det är sanslöst.....iiiiihhhhhhhhhh =)


Idag var det även dags att kolla lite närmare på fossingen min...
Den värker en aningen för mycket. Så Eva Wallén på jobbet sa till mig att boka tid med hennes man Peter wallén. Som är sjukgymnast och  har ett företag som heter muskelgruppen.
Han kom i alla fall fram till att jag har en blodbristning, och är överrörlig. Mitt ledband har antagligen sträcks ut för många gånger, då jag har stukat den ett par gånger i livet. Så man kan säga att min fot utgör en farlig maskinrörelse...haha (truckspråk)
Men i alla fall, han tyckte jag skulle införskaffa ett fotledsstöd. Så jag åkte till Intersport... o träffade världens sötaste tjej som arbetade där; Emmy svanberg...haha Bäste tjejen...Tack för hjälpen vännen!!

Hon skulle kolla i morgon vad skyddet som han rekommenderade kostade, så beställer vi nog ett sådant..Hon sa också att om jag var bra på att hångla så skulle jag kanske få lite rabatt =) viiieeee!!

Sååå klart kunde jag ju inte hålla mig borta från träningskläderna, utan var tvungen att prova lite... Det blev mest byxprovning. Men även den lätt snyggaste sport-bh som finns... STAY IN PLACE
I think mine is to big too stay in place ;) i alla fall när jag kör combat. Men det får helt enkelt bli en Bh som används när jag tränar body pump...
Jag ser lite mupp ut... har ingen mascara, eftersom jag vaknade med rödsprängda ögon idag.. så tänkte dom kunde få
vila från smink...


Har även på mig ett par grymtsköna, Nike byxor...





Sååååå grymt snygg i ryggen...

Detta är nu undanlagt för senare inhandling... =)

En annan kul grej som jag tänkte delge mig av... Jag har haft lite grabbar här i lägenheten under tiden jag har varit på jobbet... dom skulle fixa något med rör o grejjer.. what ever..
Men jag gillar ju inte att ha folk hemma hos mig när jag själv inte är där... Så jag har gått på jobbet o tänkt hela dagen o funderat om jag typ har dumpat några trosor prydligt på golvet eller så...
Men när jag kom hem såg jag att allt var lugnt..puuuhhh, jag kunde andas ut !!!
Jag gick mot kylskåpet för att ta något o äta... När jag påminns av vad min käre vän Samir har skrivit på kylen med mina magnetbokstäver. Detta däremot har ju grabbarna läst... Och dom tycker nog inte att jag är lika charmig längre =)




Jaja... Det får väl gå...

Sedan har jag haft Tjejerna o Danne här o kollat på Idol o druckit saft =) Mycket nice dag!!!

På återseende! I morgon e det helg o Mary e LEDIG!!!!  =)

Soo long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0