God morgon, en dusch kanske??

Vaknade när klockan ringde i morse, skulle ju ta mig till läkaren idag för o kolla så att det inte är något allvarligt med mina öron.. Så 07:45 ringde klockan o jag hoppade upp för att duscha, precis när jag lägger mig i innerfilen för att svänga till vänster in i badrummet.... ser jag en liten lapp innanför dörren.. o tänker direkt... KÄRLEKSBREV.. från han som sprang upp o ner i bar överkropp igår. Och frågade hur det var med mig.... Men nä.. Lappen må vara från han, men dom ville bara meddela att dom skulle stänga av vattnet mellan 7.00 och 12.00
Så någon dusch blev det inte...

Tack för framförhållningen!! Dom hade nog glömt lägga lappen i brevinkastet dagen innan, för det stod nämligen.
I morgon onsdag kommer vi... bla bla... Men nä.. Jaja. Jag fick ju åka hem till Malin o göra min morgonritual :)

Sedan satte jag o Malin oss i bilen o rullade mot Färgelanda.
Kanske inte världens "happyface" Men tyvärr så var jag lite nedstämd o nervös att jag skulle bli tvungen att äta meduciner för mina öron...

Men efter ungefär en timme kunde vi åka hem lite gladare efter beskedet att jag var irriterad o röd i öronen och att det var vätska runt om. Vad nu detta betyder vet jag inte..
Men jag brydde mig inte så mycket för jag var så glad att slippa äta medecin o inte kunna träna på länge.
Och jag har sådan kryp i kroppen nu, ha nämligen inte tränat sedan i Torsdagskväll... minns inte senast jag vilade så här länge från träningen.
Men en ride till apoteket för o köpa nässpray o bafucin blev det.

Vidare mot stan, o löd min mammas (min ängel) råd, som var att inte gå in o lägga mig på soffan direkt utan kanske göra något först, men inte något allt för ansträngande.. egentligen ville jag ju bara sova igen :)
Men skärpning nu Maria...
Så vi tog en sväng på blomsterlandetFick mig ett par växter...
Malin som kläckte idén om blomsterlandet, o hon var sugen på att handla blommor som hon uttryckte sig... köpte INGET.. Men Maria är såååå bra på att handla...

Och sedan en sväng till .....världens fyndigaste varuhus; Överskottsbolaget !!
Jag skulle inhandla en ny damsugare.. då min gamla inte vill suga alls snart :) Tråkigt !! Det som är så nice ;)

Kom även över lite rosenrot på ÖB. Och detta är inte för att öka lusten.... Ja det skulle vara för min damsugare i så fall... Men jag behöver inget lust-höjande =)
Nej, men för att kanske göra mig lite piggare, då jag har känt mig lite trött det senaste!!
                                                                                                      

Resten av dagen och kvällen kommer vigas åt mina vänner.. då jag har gjort en mass inbjudan till Idol och Te här ikväll...

Nu ska jag surpla i mig min kopp med Varma koppen Potatis och Purjolök
mummmsfillibabbbba =)

See ya..

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Sötisar i bilden där!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-09-03 @ 19:19:54
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0